Penyertaan serendah RM99, PERCUMA Set Starter Kit Ejen & Buku Modul Berjaya Gaya Jutawan Siri 1.

Cari Cara Berniaga Online?

Ingin berniaga, tapi tidak tahu bagaimana nak MULA

PERNAH ALAMI SITUASI SEBEGINI?

"Baru harini dapat gaji, duit dah licin bayar kereta, sewa rumah dengan macam-macam keperluan...aduuuhhh, untuk anak-anak pon TAK CUKUP DUIT dah ni."

"Dulu pernah berniaga, main redah je, TAK ADA SISTEM ONLINE, kerja makin hilang kualiti, customer makin kurang. Kalaulah ada cara kerja yang sistematik mesti tak lingkup..."

"Sebab ada kelulusan SPM saja...duduk rumah...org tak pandang...TERKILAN sebab org jadikan kita bahan utk di'bawang'. Dah cuba untuk bercampur, duduk sekali tetapi TETAP DIPANDANG HINA..."

" Ada ijazah tapi BELUM MAMPU dapatkan kerja. Bukan tak cuba, bukan putus asa, tapi rezeki belum ada. Takde pilihan lain selain menunggu panggilan kerja? "

Pening dah cari solusi, ada tak cara nak selesaikan masalah ni?

" Masih ramai yang hanya mengeluh dengan masalah yang berulang, tanpa mencari cara untuk keluar dari belenggu kemiskinan. "

Apakah kita hanya membiarkan masalah tersebut kekal berlarutan tanpa sebarang

TINDAKAN?

Atau kita dah jelas yang kita nak ubah hidup kita?

Mesej ini khas untuk anda yang

Sehingga sekarang anda rasa apa yang kami nyatakan adalah perkara yang anda sedang alami dan rasai, andalah yang kami cari.

KAMI LANCARKAN PROGRAM BINA BISNES BERSAMA NURRAYSA

Keluar dari takuk lama dan serlahkan potensi anda dalam berniaga. Program ini akan membimbing cara berniaga terkini bagi yang SERIUS NAK DIBIMBING dan UBAH HIDUP dari perasaan yang teruk, tak puas hati, dan kecewa kerana gagal untuk mencapai apa-apa impian. Anda tidak perlukan pengalaman berniaga, hanya perlukan MATLAMAT YANG JELAS dan KOMITMEN YANG TINGGI untuk ubah hidup.

8 Kelebihan Yang Anda Akan Dapat Dalam Program Ini

  • Group Support bersama Founder dan Team Leader
  • Bahan marketing, info produk disediakan
  • Belajar cara berniaga dengan training yang disediakan.
  • Teknik pemasaran terkini seperti Facebook Ads & Google Ads
  • Tips-tips mengendali perniagaan secara PERCUMA
  • Diskaun pembelian istimewa hanya untuk ejen
  • Sistem pendaftaran ejen & pembelian produk
  • Ganjaran Emas 916, barangan dapur, pakej umrah dan percutian

Lebih 12,000 Ejen di Seluruh Malaysia Telah Sertai Kami dan Terbukti Berjaya

Bangkit selepas gagal bisnes sendiri, sekarang dah jana 4 angka..

Puan Sarimah – Ejen Perak

Puan Sarimah pernah berniaga kosmetik secara sendirian tanpa bimbingan. Namun setelah 1 tahun setengah, jualan beliau mula menurun…

4-5 angka pendapatan sebulan? Boleh sangat..

Puan Kamariah – Ejen Kuantan

“Best ke Nurraysa ni?” ujar beliau kepada kawannya itu. Perasaan ingin tahu pada waktu itu membuak-buak. Nak sangat cuba ni…

Tohmahan orang sekeliling tak menghalang saya..

Puan Noor Lawati – Ejen Petaling Jaya

Tohmahan orang apabila surirumah ingin menceburi bidang bisnes tidak menghalang saya meneruskan bidang ini…

Siapa Nurraysa?

Nurraysa merupakan jenama produk kosmetik Mesra Wuduk yang diasaskan oleh Nur Aini Zolkepeli. Bermula hanya dengan modal RM500, kini jenama Nurraysa mempunyai beribu ejen dengan 167 billboard terpasang di sepanjang lebuhraya di seluruh semenanjung Malaysia.

Dengan matlamat untuk mewujudkan bisnes berjemaah, beliau komited memberi bimbingan kepada stokis & ejen Nurraysa sehingga mereka mampu membuat jualan 6 angka sebulan!

Alhamdulillah, pada usia 23 tahun Puan Nur Aini telah berjaya mencapai status JUTAWAN dan telah membantu lebih 5,000 orang jana pendapatan serta berjaya melahirkan 5 orang JUTAWAN pada tahun 2016 & 13 orang JUTAWAN pada tahun 2017.

Nurraysa telah pun muncul di dada-dada akhbar dan stesen televisyen bermula pada tahun 2014 sehingga hari ini..

Penganugerahan

As seen on

Untuk Kali Ini Sahaja

Potongan harga asal RM400 menjadi 

SERENDAH RM99!

Daftar Sekarang

PERCUMA !!!
Set Starter Kit Ejen

& Buku Modul Berjaya Gaya Jutawan Siri 1

Sebarang Pertanyaan Nurraysa Hotline : 010-958-5565

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2019 | NURRAYSA GLOBAL SDN BHD

Pernah Gagal Berbisnes, Tapi Kini Dah Jana 4 Angka

Puan Sarimah pernah berniaga barangan kosmetik, namun setelah 1 tahun setengah, jualan beliau mula menurun.

Beliau kebuntuan mencari solusi sehinggalah terjumpa seorang rakan yang merupakan stokis Nurraysa. 

Beliau berhasrat ingin mencuba bidang bisnes sekali lagi dan mendaftar sebagai ejen Nurraysa. Bukan mudah untuk berbisnes tapi dengan semangat dan minat yang kuat, beliau belajar bersungguh-sungguh di setiap training yang beliau sertai.

Kini, beliau sudah mampu menjalankan bisnes secara sistematik dan mampu menjana RM4000+ sebulan sebagai ejen. 

Puan Sarimah

Ejen Perak

Tidak Mustahil 4-6 Angka Sebulan

“Best ke Nurraysa ni?” ujar beliau kepada kawannya itu. Perasaan ingin tahu pada waktu itu membuak-buak. Nak sangat cuba ni…

Perasaan Puan Kamariah mula-mula tengok kawan sahaja menjual produk kosmetik.

Terlintas juga di hati beliau ingin mencuba bidang perniagaan ni.

Selepas pertanyaan itu, Puan Kamariah tidak ambil masa lama untuk buat keputusan. Beliau nak mencabar diri.

Beliau terus daftar menjadi dropship tapi selepas 3 hari terus upgrade menjadi ejen sebab nmpak kelebihan menjadi ejen. Alhamdulillah, jualan dah naik 5K sebulan. 

Puan Kamariah

Ejen Pahang

Tohmahan Orang Sekeliling Tidak Menghalang Saya

“Tohmahan orang apabila surirumah ingin menceburi bidang bisnes tidak menghalang saya meneruskan bidang ini…”
Itulah apa yang membakar Puan Noor Lawati Ejen Petaling Jaya. 

Beliau dicabar dengan situasi tohmahan oleh orang sekeliling sambil melakukan bisnes. 

Majoriti akan memandang serong pada surirumah yang ingin mengubah hidup dengan berbisnes, 

Namun, Puan Noor Lawati membuktikan bahawa beliau berjiwa kental. Yakin dengan Marketing Nurraysa, beliau terus sertai sebagai ejen.

Dulu beliau berkira-kira untuk membeli mengikut kehendak.

Kini beliau tidak perlu risau kerana ada pendapatan sampingan tanpa perlu menggunakan duit gaji sendiri lagi.

Puan Noor Lawati

Ejen Petaling Jaya