KELEBIHAN SET MAKEUP NURRAYSA

 

Kalau korang nak keluar berjalan ke pergi mana-mana ke mesti nak nampak cantik menawankan ? Tapi takut dah bersolek siap-siap leceh pulak nak cuci untuk solat semua.

 

Jangan risau, SET MAKEUP NURRAYSA dapat membantu anda !

 

Set makeup Nurraysa ni sangat senang & mudah digunakan. Bila pakai nampak natural je. Tak terlu terang dan tak terlalu over. Sangat mesra wudhuk di mana ia sangat mudah dicuci dan ditanggalkan. Basuh dengan air pun dah boleh bersih tau muka. So, sangatn senang nak berwudhuk untuk solat.

Bukan tu je, Set Makeup Nurraysa ni juga bebas silikon, 100% di jamin selamat, tiada bahan yang menghalang air di samping dapat juga merawat kulit.

Apa je ada dalam set makeup tu ? Meh sini sis share kan ;

 

BASIC SET MAKEUP:

 

 

  1. Glowing DD Moist Cake
  2. Pearl Magic Lipstick
  3. Miracle Eyeliner

 

FULL SET MAKEUP:

 

 

  1. Mineral Loose Powder
  2. Glowing DD Moist Cake
  3. Shining Mineral Blusher
  4. Pearl Magic Lipstik
  5. Miracle Eyeliner
  6. Perfect Brow Shaping
  7. Mascara Perfect Long Lash
  8. Pearl Magic Lipstick
  9. Fast Clean Eye Makeup Remover

 

Best kan ? Tunggu apa lagi jom dapatkannya sekarang sementara harga promosi Aidilfitri ni ? WhatsApp 013-666 5554 untuk order.

Untuk tonton video tutorial makeup menggunakan Set Makeup Nurraysa oleh Makeup Artist anda boleh klik di sini  APA KATA MAKEUP ARTIST