Kelebihan Mascara Perfect Long Lash

KELEBIHAN MASCARA PERFECT LONG LASH

Tanya je pasal Mascara dekat wanita-wanita diluar sana siapa je yang tak kenal dengan Mascara kan? Tiap kali nak makeup yang simple ke heavy ke memang benda wajib la nak pakai. Baru naik sikit seri wajah. Boleh nampak bulu mata lentik dari jauh lagi. Gituu :p

 

So, uolls semua jangan tak tahu pulak yang Nurraysa juga ada keluarkan Mascara tau atau lebih dikenali dengan MASCARA PERFECT LONG LASH. Sangat-sangat senang nak pakai & nak guna sebab ianya tak mencomotkan mata.

 

Alhamdulillah, setakat ni setiap hari kami akan terima feedback yang positif daripada customer kami. Semuanya berpuas hati.

 

MASCARA PERFECT LONG LASH sangat mudah dipakai dan ringan je. Yang mana baru first time nak cuba pakai mascara, sangatlah sesuai gunakan mascara Nurraysa ni. Bila berpeluh ke atau kena air still boleh maintain tak comot. Tiada lagi mata panda. ?

 

MASCARA PERFECT LONG LASH ni juga mudah untuk dibersihkan. Bila nak berwudhuk dan solat tak perlu ambil masa yang lama nak tanggalkan mascara.

 

Best sangat-sangat. ???

 

Jom kita pergi secara ringkas kelebihan Mascara Perfect Long Lash Nurraysa ni 😉

 

Kelebihan:

? Mesra wudhuk dan solat
? Tiada silikon
? Mudah dipakai
? Membantu melentikkan bulu mata
? Yang paling best, mudah dicuci dan mudah untuk hilang

 

Cara Penggunaan:

Selepas anda pakai Miracle Eyeliner, apply #MASCARAPERFECTLONGLASH secara keatas pada bulu mata sehingga bulu mata menjadi lentik.

 

So, uolls kalau nak order atau nak tanya apa-apa untuk Mascara ni jom WhatsApp kami di www.wasap.my/0136665554 atau inginkan maklumat lebih lanjut boleh juga klik link ni #MASCARAPERFECTLONGLASH.