APA SA KINI DI
RADIO & BILLBOARD
ANDA HARI INI

Demi Membuka Jalan Untuk Anda
Nak Berjaya 2022

Pernah dengar iklan ni di radio anda hari ini?

Kemunculan iklan Nurraysa di Era FM, Suria FM, Zayan FM & IKIM FM confirm buat korang tak berhenti terngiang-ngiangkan iklan ni di rumah kan?
Tapi
JANGAN LUPA...

BILLBOARD NURRAYSA
Kosmetik Mesra Wuduk pun sama mengekori di mana sahaja anda berada
Apa Sa? Nurraysa..

Apa?
tak pernah dengar Nurraysa sebelum ini?

Haaa, throwback sikit
Zaman Muda Dulu...


best sekali ialah anda pun ada peluang macam

founder nurraysa, puan nur aini zolkepeli mampu muncul di radio & billboard sehingga hari ini

“Bina bisnes ni tak mudah, tapi ia jadi mudah bila ada menthor yang betul untuk bimbing kita..”
– Puan Nur Aini 



Puan Nur Aini Zolkepeli
Bersama Nurraysa Mampu
Buat 1 Juta 1 bulan ✔️

Bermula hanya dengan pinjam duit gaji suami, RM500 je Puan Nur Aini Zolkepeli ni mampu bermula dengan jual rumpai laut sahaja kini jenama Nurraysa mempunyai beribu ejen yang sama-sama nak bantu ubah jalan hidup keluarga mereka
Alhamdulillah, pada usia 23 tahun Puan Nur Aini telah berjaya mencapai RM1juta sebulan dan telah membantu lebih 8,000 orang jana pendapatan serta berjaya melahirkan 5 orang JUTAWAN pada tahun 2016, 14 orang JUTAWAN pada tahun 2017 & 12 orang jutawan pada tahun 2019
Sehingga hari ini, Puan Nur Aini Zolkepeli telah berjaya melahirkan 14 orang JUTAWAN yang diantara mereka adalah SURIRUMAH yang pada dulunya bermula dari ZERO.

Pada tahun 2020, kami sangat komited untuk melahirkan 50 orang Jutawan seterusnya membantu meningkatkan taraf ekonomi negara.
0 +
Pengedar
0
Orang Jutawan 2021
Penganugerahan Nurraysa
Nurraysa @ Media
Paling Best
Nurraysa sendiri bimbing jutawan sampai ke tahap ini

So, tunggu apa lagi? Jom Daftar Sekarang

 

 

Kenapa Pentingya Diberi Slip Gaji ?

 

Jom Mulakan Tindakan Awal Tahun 2022 Hari Ini Untuk


Nak Berjaya 2022 Ini


Anda boleh berikan butiran diri di bawah untuk terus ke pendaftaran di sistem rasmi Nurraysa selepas ini

Name(Required)

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2022 | NURRAYSA GLOBAL SDN BHD (1163494-D) | PRIVACY POLICY

error: Content is protected !!